آخرین اخبار

اسپانیا یا مراکش؟ تصمیم‌ مهاجم رئال اعلام شد

مهاجم رئال مادرید تصمیم خود را برای انتخاب یک تیم ملی اعلام کرد.

اشتراک گذاری
23 دی 1402
کد مطلب : 11127

به گزارش خبرگزاری فارس، مدت زیادی است که وفاداری ملی‌پوش شدن براهیم دیاز مهاجم رئال مادرید زیر سوال رفته است. مهاجم سابق میلان پیش از این یک بار در تیم ملی اسپانیا حضور داشته اما به خاطر ریشه مراکشی‌اش، می‌تواند در این کشور آفریقایی هم بازی کند. 

تا امروز هیچ خبر رسمی چه از سوی این بازیکن و چه از سوی نماینده او منتشر نشده اما اگر گزارش آس را باور کنیم این بازیکن ۲۴ ساله تصمیم خود را برای بازی در تیم ملی اسپانیا گرفته است.

مدت‌هاست که تیم ملی مراکش در تلاش است تا دیاز را برای حضور در تیم ملی متقاعد کند اما این بازیکن ۲۴ ساله که قبلا یک بار برای اسپانیا بازی کرده می‌خواهد با آنها ادامه دهد. 

براهیم در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شروع خوبی نداشت. رقابت سخت در پست‌های فوروارد تیم و حضور قوی وینیسیوس جونیور و رودریگو، حضور او در ترکیب اصلی رئال را سخت کرد.

براهیم به نوبه خود به طور مداوم عملکرد خوبی داشته است. او نقش خود را پذیرفته و با سخت کوشی در مسیر بهترین فصل خود است. دیاز در سوپرکاپ اسپانیا در دیدار با اتلتیکو مادرید در دقیقه ۸۲ وارد میدان شد و پنجمین گل تیمش را به ثمر رساند. رئال در این دیدار ۵ بر ۳ پیروز شد. 

اگر وضعیت او به همین منوال ادامه پیدا کند، احتمال زیادی وجود دارد که سرمربی اسپانیا شانس خود را با مهاجم رئال مادرید امتحان کند چرا که یورو ۲۰۲۴ در راه است.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =